det ovanliga + a big NO NO!

Det nästan alla pratar om är ”True Blood” och speciellt i bloggvärlden. Jag som är en ”Twilight” fanatiker har lite svårt för andra vampyrberättelser, det räcker ju med ”Twilight” och inget kan slå det. Så sant, så sant men jag gav ”True Blood” en chans och jag gillar serien, eller i varje fall första avsnittet, nu har jag två val… jag kan välja att titta på serien i förväg på internet eller så tittar jag i Sveriges takt, vanliga fall skulle jag titta på internet men jag har bestämt mig för att göra det ovanliga, wow! Det ska ju komma en till vampyrserie ”Vampire Diaries” tror jag den heter, men den tror jag inte jag komma följa, jag trodde ju att två vampyrberättelse var för mycket men tre, a big NO NO!

Kommentarer
Postat av: Matilda

jag tänker följa den på internet! jag vart jättesugen att se twilight när jag såg den dock!! åh vi måste se new moon när den kommer, inte för att vi inte tänkte göra det, tänkte bara påminna dig om att du ska gå med mig i varje fall!!!

2009-08-27 @ 20:05:25
URL: http://matildaingridlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0