Hemma

Sådär då var jag hemma igen. Jag kom hem för några dagar sedan men har inte bloggat, det gör nog inte så mycket. Tänkte inte berätta så mycket om resan men den blev toppenbra i varje fall. Stop i Köln, Paris, Cambrils, Venedig och lite Berlin.  I Cambrils stannade vi i en vecka, det är en sommarstad i Spanien som typ ligger en mil söder om Barcelona.  Där har jag släkt från mammas sida så det blev mycket spanska och trevliga människor. Vi åker dit i princip varje sommar.  Jag och min familj bilade ju ner och hem så fina landskap har jag sett också som tillexempel alperna mellan Italien, Österrike och Tyskland mycket fint! Även om jag inte känner Paris som parisebor gör får staden ett fint uttryck från mig "Paris je t'aime", det var min andra vistelse i den vackra franska staden.


Bild tagen i Spegelsalen, Versailles

Nu ska jag alldels strax träffa Matilda för första gången på en längre tid.

xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0