hmm...

Aningen uttråkad är jag just nu, så jag får väl gå lägga mig snart. Att jag är uttråkad får jag dock skylla mig själv, jag orkar inte vara med kompisar så det blir ungefär samma tråk hela dagarna. Men nu när det är helg och mamma och pappa inte jobbar har jag övningskört och varit och badat i varje fall! Nästa vecka som är sista veckan innan skolan börjar ska jag försöka träffa några människor utanför familjen... Ska jag vara ärlig är jag inte helt omotiverad att börja skolan men att vara ledig är riktigt skönt. Att tiden går är inget man ska gå och tänka på för mycket tycker jag, man kan inte göra något åt det och det är enligt mig bra att leva dag för dag!



Något jag har sysslat med nu när jag var uttråkad, kolla på BeFunky.com om du också är uttråkad...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0