Imorgon börjar mitt sommarlov

Imorgon börjar mitt sommarlov, glädje! Konstigt nog är jag nervös över att få sommarlov, man har ju inte det varje dag. Detta blir mitt sista officiella sommarlov, nästa år blir det studenten och allt som hör till och sedan en hittills oplanerad framtid, hjälp! Studenten om ett år är jag inte lite nervös inför... Som skrivet är det avslutning imorgon och några funderingar har jag; vad ska man ha för kläder? Vad ska man göra efter med the gals? Och dessa två frågor är helt beroende av en tredje fråga: vad blir det för väder?????????????

Snart blir det Blomstertid med frukt och naturgodis och sedan kan det vara så att det blir filmtime...

Lots of Love
///Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0