Nu är jag glad fint väder, har bara sista delen kvar på labrapporten och det är KATTE - SKRAPAN KAMPEN i morgon, hoppas det inte regnar, snälla snälla!

Idag cyklade jag i väg till skolan och i början regnade det inte men sen regnade det väldigt mycket och jag blev dygnsur, så då får man sitta blöt första lektionerna innan det torkar. Det var dock ganska många som var blöta. Fick veta mitt betyg i spanska steg 5 och jag fick MVG, jippiyey! Det var inte en lång skoldag så jag slutade tjugo över två, sista lektionen var kemilab som faktist var kul, gick bra och gick ganska fort. När jag cyklade hem var det fint väder och när jag kom hem gick jag ut med Domique och brodern Sebastian, vi köpte en glass var, isglass gotti. Nu är jag glad fint väder, har bara sista delen kvar på labrapporten och det är KATTE - SKRAPAN KAMPEN i morgon, hoppas det inte regnar, snälla snälla!


D & Sebbe

 
Glass




 


 




mycket bilder men det är väl kul...
cya xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0