solen får gärna komma snart...

Nu har jag sommarlov och har haft det i några timmar. Frågorna från förra inlägget är nu besvarade och det blev riktigt bra efteråt med the gals utom att det tillslut blev ganska mycket regn. Okej det var skolavslutning, jag slutade 2:an, vi fick inte betygen nu dom skickas hem senare, vet dock ungefär vad jag har fått och jag är nöjd. Det var avlutning i aulan med det gamla vanliga; utdelning av stipendier, pensionerade lärare sa "hej då", sång, rektorn, pianospel men i år framfördes även en duett. Det var meningen att duetten skulle vara ett skämt, vilket det också var utom att ibland visste man inte om dom försökte sjunga bra eller inte, dom sjöng Abbas "Lay all your love on me". Efter aulan blev det avslut i klassrum då vi fick lite glass. Därefter tog några i klassen inklusive mig själv kort i tomma skåp, vi underhöll oss lite med detta den sista veckan när vi hade håltimme, men döm oss inte, det var kul! Sedan var det dags att lämna skolan för sommaren, den "får" jag besöka igen den 18 augusti 08.30 om jag inte minns fel.

 

 

Matilda var inte på skolavslutningen och tydligen hade hon svimmat på morgonen. Jag, Linnéa, Isabell och Sofie gick och köpte godis och islatte (jag och Linnéa köpte den nya Marabou jordgubb) sedan gick vi hem till Matilda och överraskade henne och kollade hur hon mådde. Hon sade att hon mådde bättre så hon följde med oss till stan. När vi var på stan började det regna, vi åt sallad på Cupido och gick lite affärer, för mig blev det tre små köp.

På kvällen blev det pizza, spel och film hemma hos mig och Matilda sov över.







Matilda har gått hem, jag har städat lite, köpt presenter med pappa till Sebastian som fyller 16 år på tisdag, jag är hemma själv, det regnar ute och det är sommarlov. Just idag gör det inte så mycket att det regnar men solen får gärna komma snart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0