studentexamen & Vattholma

Igår var det som de flesta säkert vet studentexamen. Min kära kompis Ylva tog studenten. Verkligen kul för henne, hon kommer göra massa roliga saker tror jag!!! Martin var med och såg när Ylva sprang ut från Fyris skolan. Gick lite på stan med Martin sedan gick vi på Ylvas mottagning med mamma och pappa. Runt åtta var det dags för mig att gå, blev tårögd när jag skulle säga hej då till Ylva. Men efter mottagningen begav jag, Linnéa och Matilda oss till Vattholma för att "chilla" med Isabell. Det blev lite spel, MTV movie awards, chips, läsk = mys. MTV movie awards hade jag redan sett men det är verkligen kul att se! Runt klockan två åkte jag hem och sov.
















///Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0