21 maj 2009


Idag är det helg dag och jag tror ingen har missat det. Själv tycker jag att det är otroligt skönt! Har varit och shoppat lite idag. Det blev ett par sandaler från DinSko, 349 kr kostade de. Lite oplanerat köp men jag tror jag kommer använda dom mycket i vår och sommar . Snygga är dom i varje fall!!!
              


Jag övningskörde lite också, det var inte min bästa körning men det gör inte så mycket, om ni vill veta så kör jag i trafik nu!!! Jag körde med mamma, vi blir nästan alltid osams så det är bäst att köra med pappa, hehe.

Dagen till ära hade jag på mig detta:



T-shirt - GinaTricot
Jeans - DenimBird
Väska - SecondHand
Halsduk- ?
Jacka- Mammas gamla från Lindex
Halsband - Spanien(?)
Sk

Men nu har jag lite saker att ta itu med. Måste plugga historia och städa mitt rum, kul kombination eller hur!


xoxo

/// mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0