det blir inte alltid som man vill

Dålig bloggning beror på att igår vid fyra tiden (direkt efter skolan) åkte naturdelen i min klass ut för att spendera natten och morgonen i en skog eller än äng eller blandat.


Alla hoppades på att det inte skulle regna men det blir inte alltid som man vill. I bilen på vägen till "stället" börjar det ösregna, kul! Vi kommer fram alla i regnkläder och med packning till "stället" där vi ska sätta upp våra tält, efter vi ha behövt gå en bit, jobbigt. Vi satte upp tälten och min grupp var snabbast YES, tack vare mig hehe. Det regnade i ca tre timmar och då satt vi i tältet och fikade och tog kort men vi tog också en liten rundvandring i regnet. Det blev bra tillslut väder (!!!) så vi grillade och sedan tog vi en promenad i mörkret för att lyssna på fåglar. Vi la oss vi ett och var tvungna att gå upp fyra. Då fågelskådade vi och sedan vid halv åtta på morgonen åkte vi hem.
 

Man hann komma hem och sedan var det bara att bege sig till skolan, jobbigt. Trött i skolan var man i varje fall. Men det rullade på relativt snabbt. Man blev ju glad när det var fint väder!!! När jag kom hem la jag mig i solen och solade, läste lite och tillslut somnade jag.


Ska bara se på film ikväll. Är väldigt trött efter bara tre timmars sömn i natt. Bilder kommer förmodligen senare

///xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0