Galopp, galopp på er!

Nu är veckan över och det känns megaskönt.


 Dom skolarbeten jag ha behövt göra nu i veckan är:

-        Biologilabrapport

-        Kemilabrapport

-        Förberedelse inför muntliga nationellaprov i svenska b


Nationellaprov i svenska b hade jag idag. Vi var lediga hela dagen och kom sedan till skolan en timme för att göra sin fem minuters presentation. Min grupp var den sista gruppen och var i skolan mellan klockan 16:00 – 17:00. Det gick okej, blev lite avbruten och då tappade jag bort mig lite men det gick ändå bra. Temat var relationer och starka band.


Efter var jag och Linnéa hungriga eftersom vi inte hade ätit så mycket under dagen, man brukar ju få mat i skolan men så blev det inte idag… undra hur det blir med lunchen efter gymnasiet…?, vi var ju hungriga och var väldigt nyttiga och åt kebab. Efter det mötte vi upp Matilda och Johanna. Vi har startat ett UF-företag som projektarbete, vi gör egendesignade diadem så det blev spaning efter billiga diadem. Trodde vi inte skulle hitta så billiga men visst gjorde vi det. Vi begav oss sen till Johanna och tittade på idol, myste och gjorde diadem. Det diademet jag gjorde blev jag väldigt nöjd med! Det här blir bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0