Peruk kanske?

Skoldagen är slut och det känns så bra. Nu kan man säga att Svenska B kursen i princip är över eftersom jag har gjort det sista nationella provet, skriftliga delen. Jag satt typ i fyra av fem timmar. Det blev ganska långt och det gick bra, hoppas bara magkänslan stämmer överens med resultatet!

 

 

Efter provet åkte jag och Linnéa och åt sallad på stan för vi skulle sedan tillbaka till skolan för extra fysik. Fysik är något jag aldrig ser fram emot och får släpa mig själv till klassrummet. Men när man väl har lektionen är det inte så hemskt, konstigt men det kommer nog inte ändras. Förövrigt ni Uppsala 95 som ska börja gymnasiet nästa höst kom till öppet hus på min skola ikväll. Katedralskolan i Uppsala är bäst, i vår ska dom till och med börja renovera så det kommer att bli ännu bättre.

 


Spirit Week fortsatte idag men jag klädde mig inte enligt koden som var ”Dress for Sucess”, orkade inte pga. provet. Men imorgon är det maskeradtema… Peruk kanske?


Kommentarer
Postat av: ina

jaa men gör det d Å :P de e bara kul ju

2009-11-19 @ 05:52:24
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0