den 30 oktober 2009

Denna lediga vecka har jag, Matilda, Linnéa och Johanna hållit på med Medía UF. Det har gått bra. Jag har biologiprov på tisdag och jag har inte varit duktig och pluggat så mycket så idag efter jag hade gått ut med Domique cyklade jag till stadsbiblioteket. Jag pluggade i en och en halvtimme, det är väl okej. Ska nog plugga mer även fast det är fredag. För ett tag sedan kom jag, Domique och Martin hem från att ha promenerat vid slottet. Vi tog lite kort också, det är så fint där. Vid slottet finns en av mina favorit platser här i Uppsala.


En av mina favorit platser, man ser ut över hela stan.


Ska iväg och träna nu, intensivpass. Förra veckan gick jag på det passet och fick träningsverk i hela kroppen efteråt. Eller igår kände jag ju mig sjuk så det kanske inte är så smart… Får diskutera det med pappa…

 

Idol ikväll, något mer…? Inte för min del, blir skönt att relaxa eftersom veckan som har varit var typ som träningspasset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0