?

Körde till Stockholm idag


Pappa köpte längdskidor på hjul


Vi gick lite vid Drottningholms slott

Vi = Jag, mamma, pappa, Martin & Doggie D


Åt godsaker


Sebbe är i Edsbyn, fick veta att han skulle åka dit dagen innan. Då klagade jag på honom att han måste berätta mer saker. Han berättar inget, jag drar verkligen ut allt, ungefär samma sak med Martin. Men Martin kan sannerligen prata om saker som historia och sånt men inte om vad som händer i skolan och så. Pga. det har jag blivit bra på fråga folk saker, det ska gå fort också… som med bröderna.


Ska plugga nu, ska försöka åtminstone till klockan sju.


Är förtjust i New Moon soundtracket.


Blir nog film ikväll. Jag älskar film och serier, musik också. Gash(?) jag gör det med hela hjärtat. Men all film, serier och musik kan ju inte vara bra. Men dom som är det stannar verkligen i minnet.


Luktar gott ifrån köket… Kött kryddat med adobo.


Skola på måndag, känns okej.


Älskar min familj.


Domique är söt.


Halloween


När jag får tid och inspiration ska jag fixa designen.


Erfarenheter är viktiga


Friends - Band Of Skulls lyssnar jag på nu


Jag gillar att sjunga och spela piano


Jag har lust att skriva, men har dock inget vettigt att skriva om…

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0