Film & Bok

Filmen ”Angus Thongs & Perfect Snogging” tycker jag är en väldigt rolig film. It’s hilarious! Filmen är baserad på flera böcker. Böckerna är kanske till för lite yngre än vad jag är men jag har ändå börjat på första bocken. Jag har läst något kapitel och jag har redan skrattat högt flera gånger.

En annan rolig sak gällande dessa böcker är att jag råkade ha den tredje boken hemma. Förut när jag var med i en bokklubb och hade glömt avbeställa månadens bok skaffade jag mig den och en kompis sa att hon visste att jag hade tredje boken och skulle vilja låna den, jaha tänkte jag utan att själv veta det.

Förra meningen blev aningen förvirrande men klurigheter är väl roligt. Jag läste inte boken då men nu kommer den nog att läsas. FYI - Det är snygga killar med i filmen!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0