Fredagskvällen

Min 18 årsdag firade jag med vänner igår, som jag skrev tidigare. Först var det middag hemma hos mig. Tjejerna droppade in strax efter sju och jag fixade sista biten av maten med hjälp av dom. Några incidenter eller en rättare sagt, jag var involverad och reagerade som en dum sim. Men ingen skadade sig. Innan vi åt fick jag öppna presenter och jag har ju redan avslöjat vad jag fick i inlägget nedanför, fina saker. Maten bestod av pasta och olika saker att ha till, jag tyckte det blev supergott och tror dom andra tyckte det samma (hoppas!).  Vi kollade sedan på idol och åt blåbärspaj med blåbär som jag och min familj har plockat. Isabell ville inte se idol men det ville vi andra, ha ha. När vi skulle börja gå mot stan märker Isabell att hon har glömt sitt id. Så vid tågstationen fick jag, Linnéa och Johanna i höstregnet säga ”hej då” till Isabell och Sofie.

 







Promenerandes mot Orange kan vi säga att jag, L och J räddade en mans liv, hehe eller hur L & J… Vi funderade på att gå att ta en drink på någon bar men så blev det inte, vi gick direkt till Orange. Bara så att ni vet var detta min 1:a utgång eftersom jag är en nybliven 18 åring! Vi hade kul och dansade ett bra tag. Yes we did! We had an awesome time!

 




Tack för en superkväll Isabell, Johanna, Linnéa & Sofie!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv! Nu blir det Stockholm på lovet!! WIHOO

2009-10-19 @ 20:58:10
Postat av: Anonym

Mvh Linnéa :P

2009-10-19 @ 20:59:08
Postat av: Mikaela

Stockholm på lovet måste bli lyckat!

2009-10-20 @ 19:04:44
URL: http://missms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0