Hösten är verkligen vacker

Igår blev bättre än förra lördagen gällande det jag skrev om i senaste inlägget. Så jag kan till och med lägga upp en bild från igår. Igår promenerande jag med Martin och Doggie D längs vattnet med fina höstfärger runt om kring. Hösten är verkligen vacker, utom om den är som idag grått och så men i och för sig ger det en mysig känsla. Den mysiga känslan har jag inte något emot på en söndag. Det är ju bra! Nu ska jag läsa ur Pride & Prejudice och blir klar inför imorgon… Sedan måste jag gå ut med Doggie D resten får jag lösa ut i ögonblicket…





Kommentarer
Postat av: Leia

Hej!

Hur är det?

Håller med om att hösten är vacker, speciellt sedan med alla färger.

2009-10-11 @ 12:03:24
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0