idag

Den här dagen började med en 3 timmar lång lab. Så jag var inte direkt taggad att gå i skolan. Men laborationen var faktiskt ganska rolig, över förväntningarna i varje fall. Efter skolan skulle jag sjunga och såg fram emot det mycket men hon var inte där. Därefter cyklade jag till friskis och körde ett Intensiv pass med Linnéa och Emilia, det var jobbigt och ganska kul men vissa övningar var lite konstiga. Nu är jag hemma och har ätit, ska in i duschen en snabbis och sedan blir det bio.

 

500 days of Summer ska jag se med Linnéa och Matilda. Jag har redan sett den hemma på datorn i helt okej kvalité men pga. att det är en underbar film, en av mina favorit filmer som bör ses på bio ska jag gå och se den. Jag blir glad varje gång jag tänker på den, jag ryser lite också. Har lagt upp trailern förut men gör det igen. Alla bör se 500 days of Summer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0