Isabell i England & min dröm om engelskan

Jag har glömt att berätta att min kära vän Isabell är ute på äventyr i England. London är hon i nu, hon ska sedan ut på landsbygden och till andra roliga städer. Jag har inte hört ifrån henne, hon åkte i torsdags, om jag inte minns fel. Hon är verkligen på äventyr, tänker inte gå in djupare med vad jag menar med det… hoppas bara att hon mår bra och har trevligt umgänge!  Hon ska vara borta i totalt 2 ½ vecka.


Jag + I

Jag har aldrig varit i Stor Britannien och då har jag ju inte varit i England, men dit vill jag minsann åka, speciellt London. Efter gymnasiet vill jag lära mig flytande engelska, visst jag är bra i skolan på engelska men nu menar jag att verkligen kunna prata språket naturligt, det skulle vara så kul och häftigt. Det är en dröm jag har… får se hur det blir med den. Det är åtminstone en dröm jag själv kan ha inverkan på. Måste fundera på vad jag har för alternativ… måste fundera på mycket och inte bara fundera utan faktiskt utföra också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0