lyssnar

Förut skrev jag att jag skulle gå ut med D, titta på de nya avsnitten av 90210, The City och The Hills, börja skriva på labrapporten tills på fredag och kanske gymma själv.


Hittills har jag gjort allt utom att gå och gymma själv, har inte hunnit med det. Men äta middag kan jag lägga till på listan.




tyckte träden var fina i tre olika färger


Labrapporten är inte klar, håller fortfarande på och kommer behöva fortsätta imorgon. Men samtidigt som jag skriver lyssnar jag på New Moon soundtracket på spotify. Det är fyra låtar som dom inte valt att släppa än, hmm. Har inte lyssnat på hela ännu men det är inte någon låt jag har fallit pladask för, hoppas jag gör det för åtminstone en. Vänta nu kom en ny låt, var ju bra… eller… hmmm, måste lyssna mer. Från Twilight soundtracket var/är mina favoritlåtar Spotlight och Full Moon. Men nu älskar jag hela soundtracket, utom en låt. New Moon soundtracket kommer lyssnas på mycket, det måste ju gillas!

 

Ska se True Blood snart. Älskar serier & film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0