onsdag

Nu är jag hemma, har nyss ätit lite banan och beställt biljetter till Twilight + New Moon kvällen den 19/11. Det ska bli så kul att se New Moon, Twilight en extra gång på bio skadar väl inte. Skönt att ha bokat, slipper oroa mig för att få biljett, det är ju faktiskt viktigt. Men man ska hämta ut biljetterna redan imorgon… vilket innebär att man måste bestämma vilka man ska gå med och man får inte se till att tappa bort biljetten. Den får förvaras på ett smart ställe.

 

Hade ju fysikprov idag. Det gick sådär.

 

Nu ska jag ringa Isabell och höra om hon vill gå på Twilight + New Moon kvällen. Sedan ska jag gå ut med D, titta på nya avsnitt av 90210, The City och The Hill (kul!) och börja skriva kemi labrapporten som är tills på fredag. Får se om jag hinner iväg till gymmet, i så fall blir det utan någon kompis eftersom att ingen kan, själv alltså, har aldrig gymmat själv…


Kommentarer
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Jag kan se den där filmen senare, det spelar inte så mycket roll. Ettan var i alla fall inget bra.

2009-10-21 @ 18:52:31
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0