bara serieanalys typ

Idag har jag sett dom första avsnitten av dom nya säsongerna på One Tree Hill och Gossip Girl. Gossip Girl var såklart det jag såg framemot mest. Jag har inte sett  hela sjätte säsongen av OTH, men kände att jag kunde haka på sjunde(!) säsongen ändå.

Tillbaka till GG, avsnittet var väl okej men framtiden ska bli spännande med collage, Chuck och Blair tillsammans, Georgina och liknande... Blairs kläder gillade jag inte allt för mycket i detta avsnitt, jag föredrog mer Serenas om jag ska vara ärlig. Gillade B's gröna kläning men ogillade skorna hon hade till, gillar inte den stilen på skor. Tyckte också att hon kunde ha skippat den rosa hatten under polomatchen. Serena var somrig och fräsch. Carter Basin (som i verkligheten är Leigthon Meesters pojkvän) var väldigt hot.




Imorgon kan man se ett nytt 90210 avsnitt som heter "To Sext Or Not To Sext", det käns som om det kan bli en bra säsong av 90210.





Och på torsdag är första avsnittet av den nya serien The Beautiful Life, ska bli kul, det kan blir bra.



hmm... konstigt inlägg det blev, bara serieanalys typ, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0