Hello!

 

Efter skolan spenderade jag resten av dagen med Matilda. Hon sov över tills idag. Hon gick för någon timme sedan.




I skolan hade vi bland annat Spanska 6 och då läste vi bok, vi gick till ett datorrum för att kunna slå upp ord men det var inte det lättaste att koncentrera sig, vi tog som ni ser vackra bilder. Lägg märke till min skjorta som inte direkt är min stil, jag kände mig väldigt preppy...


Efter skolan började jag och Matilda med att fika lite... vi satte oss vid vackra fyrisån och beskådade vackra Filmstaden samt några vackra duvor. Vi filosoferade om framtiden men även Filmstadens framtid, då menar jag renovering och sånt... 


Vi gick hem till mig, satt lite vid datorn (hade lite tråkigt och tog mer kort) och gick ut med Domique.





Efter att vi gick ut med Domique ville vi vara kreativa och försökte ta fina bilder ute men det var för mörkt... Istället gick vi och köpte godis och tänkte hyra film, men det fanns inga bra filmer. Bilden nedanför är på mitt hår och mitt söta hårspänne!




När vi kom hem åt vi godis och tittade 2/3 av en film, vi blev allt tröttare oh tröttare och gick tillslut och la oss, zzzzzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0