nu var första skoldagen på den här veckan avklarad

I helgen blev det ingen uppdatering pga. jag var nere i Östergötland och firade farmors och fasters födelsedagar. Släkt, mat och efterrätt, yummie!


Igår kände jag mig inte så speciellt sugen att börja skolan idag, de tidigare veckorna har känts helt okej men inte igår. Men det blev inte en så jobbig dag trots allt, den blev ganska chill faktiskt. Sovmorgon, håltimme då jag cyklade hem och gosade med Domique och drack apelsinjuice och fint väder = bra dag.


Gos med Domique


För min egen skull har jag gjort en lista med saker som jag måste göra idag;

  • Gå ut med Domique
  • Anmäla mig till högskoleprovet
  • Läxa
  • Träna

En sak till imorgon är ju att första avsnittet av Gossip Girl säsong tre är tillgängligt på internet, I’m so excited!


Det blev ingen komplicerad outfit idag inte, t-shirt köpt i Valencia, svarta jeans, zebraskärp och vita sneakers. På t-shirten står det som ni ser I <3 VLC, när jag i våras köpte den i Valencia under utbytet tänkte jag bara på att VLC stod för Valencia men det står ju också för VLC media player, personligen tycker jag det är en suverän media player, lite roligt va… jag skrattar inombords i varje fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0