The Inbetweeners

Idag har jag gått i skolan som vanligt och det var väl som vanligt där. Har kollat på Idol och nu sitter jag här och målar naglarna, tittar på The Inbetweeners och skriver detta inlägg samtidigt. The Inbetweeners är föresten en brittisk serie som handlar om fyra killar i 17 års åldern och om deras tonårsliv. Låter inte som något speciellt men den är hur rolig som helst (om man gillar/fattar sådan humor). Rekommenderas starkt! Den är så kul! Jag och L går och skrattar åt skämten väldigt mycket nu för tiden i skolan… aahhh man blir så glad av den!


 

Har inte skrivit eftersom jag inte har haft så mycket att skriva om. Måste läsa ut en bok tills på fredag, nu har jag inte så långt kvar så jag fixar det. Trodde att det skulle bli en extra stressig vecka men efter att vi flyttade religion provet som skulle ha varit imorgon till nästa torsdag blev det betydligt lugnare. Men det kanske resulterar i att nästa vecka blir stressig… kan bli så…

 

Igår hade alla som heter Mikaela namnsdag, jag heter ju Mikaela så Grattis till mig i efterskott...
Kisses


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Kommer aldrig sluta älska The Inbetweeners!!! <3

2009-10-10 @ 15:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0