13 april

Hur lång tid ska det behöva ta att skriva resultat till 4 olika laborationer och för folk att förstå...?

Igår var det en fin vårdag med sol och jag och Sofie åt kulglass vid ån! Idag har det också varit soligt. Nu är det solnedgång och den ser ni på sista bilden, den blev dock väldigt mörk... det är ju ljust ute. Men man ser i varje fall de orange färgerna bra.
Jag kommer ihåg när famlijen och jag för fyra år sedan åkte till Öland. Någon kväll åkte vi till kusten och det var en fin rosa solnedgång. Jag tog kort med min gamla mobil, den rosa himlen, havet och det gråa stenarna gjorde kortet till en ultimat bakgrundsbild till mobilen. Jag hade den bakgrunden ett tag. Ibland fastnar jag för vissa bakgrunder och har de i en evighet. På min nuvarande mobil har jag väldigt länge haft en bild jag tog på eiffeltornet i somras. Bytte nyligen till en bild med Domique och Timy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0