14 april

Min bebis fyller 4 år idag! Slänger upp "några" bilder på henne från de gångna åren, de ligger i storleks ordning. Det är verkligen kul att ha hund, jag kan inte tänka mig hur det var innan... Jag fick i varje fall henne när jag var 14 år och hade konfirmerats. Jag hade tjatat om att jag ville ha hund hela min barndom, alla som kände mig när jag var yngre vet nog att jag var dog crazy. Kunde typ alla raser, skojar inte. Men sen så en vår dag så kollade jag än en gång igenom annonser på vovve och tjatade lite på pappa (som vanligt) och han sa okej!
I <3 u Domique
Hur hennes namn skapades är en helt annan historia...
Efter det här inlägget tror väl alla att jag är en stor tönt som bara skriver om sin hund. Fast jag är ju egentligen en tönt så det spelar ingen roll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0