tredje dagen gillt

Tredje dagen i rad med sol och folk börjar faktiskt tro att det är vår. När jag var ute med Domique såg jag flera olika vårtecken. En motorcykel, fjäril, kvinna i shorts och linne som läste tidning och solade på sin altan, folk som ligger på en filt på gräset och njuter, barn som leker på skolgården och blommor.

Skickade in anmälan för kurser och program inför hösten igår kväll. Kan det ögonblicket ha varit ett sånt där ögonblick som är väldigt "stort"? Ni vet ett sånt som kan påverka min framtid något enormt... Vägkorsning livet, är det det man kallar det? Hmm... lite stort är det i varje fall. Eller kan något vara lite stort? Ganska stort... medel stort...

 


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vad blev det för kurser du sökte? :)

2010-04-14 @ 21:56:20
Postat av: Anonym

Vad blev det för kurser du sökte? :)

2010-04-14 @ 21:56:54
Postat av: Mikaela

Tänkte läsa informationssystem men sedan ingick den kursen i början av ett program som jag verkligen skulle kunna tänka mig läsa, så systemvetenskaps programmet blev det som nummer ett.

2010-04-14 @ 23:53:33
URL: http://missms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0