påsk

Igår hade jag en trevlig påsk. Hela gänget åkte till kusten och jag övningskörde i en av bilarna. Vi kom fram till något litet båtställe där solen var varm och det fanns ett perfekt bord på bryggan. Havet var fruset. Vi hade pakat med oss baguetter och en massa pålägg. Vi åt och njöt i solen, härligt härligt. Sedan var det dags att hitta ställe att gömma äggen men det var för mycket snö så vi fick dom i bilen, gott ändå haha. Fast jag åt inte så mycket godis ur det... Sedan begav vi oss till Forsmarks bruk, fint. Det roligaste var när jag fick ryck och sprang i snön, ramlade som en säck potatis och sedan märkte att jag det var vatten under snön så jag blev blöt. Jag fortsatte springa till målet, jag tog av mig en sko och gick barfota ett tag, kallt i skuggan.

Efter vi åkt bil och Domique legat blöt i mitt knä såg det ut som jag hade råkat ut för en liten olycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0