egen vilja

Var på stan idag med Linnéa (ja, i kylan men det var ju soligt). Jag köpte en billig (20 sek billig) kjol och hämtade också min stackars cykel som envist har stått på stan sedan i torsdags, då jag efter pianot inte fick upp låset, jag gick hem. Snälla mamma cyklade sedan någon dag efter ner på stan och försökte få upp låset, hon försökte tom med låsolja, men inte gick det (envis cykel!). Idag fick jag dock upp det och det var väldigt lätt att få upp (inte så envis cykel, glad cykel). Men det fanns ett problem, problemet var att cykeln stod i en stor snöhög pga. allt det snöade för någon dag sedan. Men det problemet visade sig inte vara så stort, gick relativt lätt att få ut den. Jag blev glad ett tag men sedan kom jag såklart ihåg hur kallt det var och fortfarande är! Nej nu ska jag sluta tänka på vädret, mycket bättre så. När man går ut får man vara i en slags trans då inte miljön analyseras och sparas någonstans i hjärnbarken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0