entertainment

Jaha, hemma från skolan. Ont i halsen och huvudet, låter som en kråka till och från. Tråkigt att vara hemma men jag får väl göra det bästa av situationen, titta på film och mysa med Domique hela dagen. Det är klassfest ikväll, även fast den inte verkar bli jätterolig vill jag inte missa något så jag få se hur jag mår...

 

Tv – tittar dagen har redan börjat. Jag började med Extremd Överlevnad och nu hade jag tänkt att se ett nytt underbart Skins avsnitt. Katie är det som avsnittet handlar om. Från vad jag har sett från trailers verkar det bli ett roligt avsnitt. Men tänk, man har redan kunnat sett fyra avsnitt av den nya säsongen, redan typ halvvägs, sorgligt. Nästa säsong som förmodligen kommer ut om ett år kommer vi att få träffa ett helt nytt gäng.


Aja, det finns andra serier och filmer att underhålla sig med. I <3 Skins.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0