får man extra tråkiga drömmar av drömfångare?

Nu är det söndag eftermiddag och jag håller på att plugga till kemiprovet. Det är fin, fint väder ute och jag var ute med D och fick lite sol på näsan.

 

Igår kändes det som att det var söndag och imorse när jag vaknade och såg vad klockan var blev jag stressad men sen kom jag på att det var söndag, jag sov skönt i några timmar till.

 

 

Jag kommer sällan ihåg vad jag drömmer, så det är inte ofta jag drömmer mardrömmar. Kan det bero på min drömfångare som jag köpte på en marknad i Spanien senaste gången jag var där. Senaste drömmen jag kommer ihåg är faktiskt från natten mellan fredag och lördag. Om jag minns rätt var den inte speciellt läskig eller intressant. Den handlade typ om att man fick väldigt mycket mer poäng på bioklubbkortet om man köpte något eller gick på bio. Kul…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0