nästa gång blir det planerat så att ännu fler kan hänga på

Igår blev det en spontan utgång. Först några sms och efter typ en halvtimme var jag nere på stan, snabbt gick det. Jag och Linnéa mötte upp Matilda, Ellen och tre utav Ellens kompisar, trevliga tjejer. Planen var att komma in på Kalas, vilket vi gjorde. Lite gott att dricka. I början var det inte så mycket drag men det blev lite bättre… Dansade ett tag och sedan blev det Max med ont i fötterna. Flogsta blir det en annan dag.

 

Den här bilden är det närmsta en outfitbild jag tog och inte tog jag några andra bra bilder tog jag heller, ta kort måste jag lära mig. Men jag var svart med zebramönstradkjol och ett skärp i midjan.

 

Idag ska jag ut i det fina vädret men först ska jag plugga lite biologi.


Kommentarer
Postat av: Isabell

Jag tror knappast ändå att ni skulle ha frågat mig. Ni verkar ju ändå inte vilja vara med mig efter skolan och berättar aldrig heller att ni gjort något. Så jag får veta det genom andra eller genom en blogg. Skoj. Trodde vi var bättre kompisar än så.

2010-02-09 @ 15:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0