Onsdag


Skoldagen med flest lektioner.

  • Jag hade biologiprov på först lektonen.
  • Sedan spanska 7. I halvklass diskuterade vi tre ”seriösa” ämnen med Högskolan Salarna snubben.
  • LUNCH!
  • Fysik. Vi hade laboration. Känner att fysik inte är riktigt lika hemskt nu… beror nog på att jag inte har något prov…
  • Lite rast då jag var med Sofie, jag åt en liten Ritter – marsipan.
  • Engelska C. Det är dramaperiod så två grupper spelade upp.
  • Skoldagen slutade.
  • Gick på sånglektion. Det är fortfarande efter ca 1½ år grymt kul.
  • Hem. Chill.
  • Fick skjuts av snälla pappa till Matilda där värdinnan Matilda befann sig men även Johanna Wetterdal. Vi skrev klart i projektarbetsloggboken, pratade och fikade. Det var nice.
  • Hem…

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0