sportlov?

Så igår gick jag trots allt till klassfesten. Det var inte bara min klass utan en till också, den klassen vi ska ha studentskiva med. Det var okej kul, vi gjorde inte så mycket, mest snackades det men, men… Igår lät jag som en kedjerökare, det gör jag inte idag. Idag är jag inte lika hes men jag har rinnig näsa.

Det snöar ju verkligen hela tiden. Och det är inte lite heller. För de som ska åka skidor eller något liknande på lovet behöver väl inte mer snö. Man vill väl inte åka när man inte ser pga. snökaos. Jag ska inte åka till fjällen eller så nu på sportlovet, jag åkte lite skidor på jullovet. Juste, sportlov. Är inte helt taggad. Kan bero på att jag nu måste skriva en uppsats.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Får jag sno en bild och ha på facebook? ;)

2010-02-20 @ 14:04:45
Postat av: Emelie

coola bilder!

2010-02-20 @ 14:36:28
URL: http://trisquit.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Tack Emelie!

Självklart Linnéa.

2010-02-20 @ 14:38:30
URL: http://missms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0