You can see it from space

Nu ni ska jag berätta... vad denna rubrik och förra inläggets rubrik handlar om... Jo, jag har världens största finne. Japp en finne. Rolig info eller hur? Jag kan inte gå ut, fast jag har ju gjort det idag, hmm. Det var väldigt många som stannade och glodde, men jag bara stannade och frågade ”Vad glor du på?”. Så tack vare min finne vann jag en massa respekt.

 

Aja nog om min fina finne, det blev ingen dansaerobics idag pga av min rygg men när jag gick ut med Domique och cyklade hem från skolan kändes det bättre. Så motion kanske inte är dåligt för min rygg utan tvärtom, bra för den. Så imorgon kanske jag tar mig till friskis… Imorgon är det ju tisdag och det betyder att det är en väldigt skön dag. Börjar vid tolv och har bara två lektioner! Beautiful.

 

Sleep tight

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0