Avatar

Har varit iväg och sett Avatar på bio med Martin, 3D versionen. Jag tror inte 3D versionen är så mycket häftigare än den vanliga versionen, är alltså besviken på 3D delen och samma sak var det med Upp. Men själva filmen Avatar var och är helt underbar. Blir helt varm när jag tänker på hur fin den var. Lite Pocahontas känsla, jag gillar Pocahontas så det gör inget.  Sedan kan man alltid spekulera kring budskapet, för mig var det ganska tydligt… men alla kan tolka budskapet olika.

Avatar is a must see movie. Undrar om den är lika bra hemma eller om man måste se den på bio? Jag är en person som gillar djur och natur så efter att ha sett filmen kommer vilden inuti mig ut ännu mer, jag vill bara vara fri och leva i en fantastik värld.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0