lycka till

Det blev en tidig fredag för mig. Var på Terrassen med Matilda och Linnéa men kände mig trött och begav mig hemåt eter ca 1,5 timme. Jag hann åtminstone ta en drink, äta nötter och umgås. Men nu sitter jag här, och jag är trött.

 

Hade förresten min första estetiska val lektion idag, drama. Kul var det, chillt också.

 

Min skoldag såg ut såhär:

8:30

1:a lektionen som var kemilab, tog ca 2,5timmar. Gick bra.

Sedan var det 2timmar lång håltimme, yay!

2:a och sista lektionen var drama, lektionen var 2,5timmar.

16:25

Drygt kan man tänka sig men det var inte allt för dumt.

FYI, jag får se om det blir några fler årsresumé inlägg… tror inte det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0