the termite over there got it, but you are not going to get it, got it

Mina vänner, härliga tider, härliga tider. Hade nationellaprov i Fysik B idag, klockan halv nio började provskrivningen och i 3 h och 40 min fick vi sitta och vissa vad vi kunde på sju olika kapitel. När det var tjugo minuter var jag klar, det kändes bra men hoppas bara att det gick bra också… det här har jag pluggat inför ett tag och det skönt att det är över, det ska nämligen vara terminens svåraste och jobbigaste prov och nu är det över! Till nästa vecka har jag någon labrapport och engelskaarbete men jag ska nog överleva. Efter provet var de inga fler lektioner eftersom på torsdagar är jag vanligtvis ledig.  Efter skolan gick jag och kamraten L och firade med lite fik och titt i affärer. Jag köpte en tröja och nagellack remover på burk, den har som en slags svamp man sticker in nageln i och det fungerar bra! Sedan gick vi hem till mig och wenta out med dogga, chillaxa och sedan gick vi på intensivpass på friskis. Sofie var där också! Död efter och nu är jag trött med ont i huvudet, ska dricka vatten nu… törstig.

 

Jag gillar den uttjatade låten TikTok men nu när Keshas hela skiva finns på Spotify börjar jag istället gilla låten VIP. Fredag imorgon! Känns bra.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0