tog vikarien nyklarna?

Det hände två saker idag som vanligtvis inte brukar hända på onsdagar.

 

-        Vi hade den första och förmodligen sista vikarien idag, Katte verkar inte köra med vikarier undrar hur det är på andra gymnasieskolor…? Vikarien var en hon och vikarierade för vår biologilärare. Hon var lite rolig och liknade på något sätt en i klassen.

 

-        Jag tappade bort mina nyklar på ett jättekonstigt sätt. Jag låste upp skåpet, tog mina böcker, låste skåpet, gick till fysikavdelningen med I och L, satt utanför och väntade på att lektionen skulle börja, gick in till klassrummet, hade lektion, avslutade lektionen, gick ner till skåpet, skulle låsa upp skåpet och sedan hittade jag inte nyklarna. Jag, Sofie och Linnéa gick tillbaka och letade men hittade dom inte. Efter ett tag hittade en klasskamrat dom bakom en dörr uppe vid fysiken. Hmmm, weird. Kommer aldrig att veta vad som hände…

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0