2 juli

Andra juli, det är grymt väder och jag vet inte vad jag ska skriva om. Köpte The Office säsong 1 & 2 på tradera för typ 60 kr (båda för 60 kr), väldigt värt. Uruguay spelar idag vid halv nio och jag kommer inte kunna se matchen, ganska ovärt. Uruguay spelar mot Ghana, det är kvartsfinal. Känns konstigt att inte ha sett nån fotboll på några dagar nu... jag har aldrig varit såhär inne i någon cup. Diego Forlán Twittrar, men det roligaste är att han lägger upp videos från laget när dom gör lite olika saker. Hans kanal heter DiegoForlan7Ofical. Men ikväll ska vi fira Linnéa som fyllt år, det blir säkert också kul. Sebbe ska smsa mig när det blir mål... Men shit vad ledsen jag blir om dom förlorar... men ändå så stolt!

Nu ska jag gå ut och lägga mig och läsa eller köra mitt trafikteori spel på Vostro men det blir nog i skuggan, pallar inte riktigt att vara i solen. Men jag klagar inte, det här vädret är lyx.
2 bilder från förra året i juli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0