Konstigt och osammanhängande

Drömde en så konstig dröm i natt. Vanligtvis kommer jag inte ihåg drömmar men imorse när jag vaknade var denna dröm så logisk och jag kom ihåg allt, nu är det inte riktigt så... Drömmen i punktform:
  • Min familj och jag bodde i centrum i någon lägenhet.
  • Från gatan såg jag en man i Sebbes rum. Tjuv typ. Han hade långt mörkt, lockigt hår.
  • Drömmen kretsade kring antingen om att vi skulle hitta den här mannen eller om vi flydde. Tror det först nämnda.
  • Vi var på platser jag aldrig varit på förut. Som inte existerar säkert.
  • Utanför Wayne's på Drottninggatan i Uppsala la sig någon gammal gubbe ner på marken och gjorde sit-ups. Han ville ha hjälp av Sebbe och Sebbe hjälpte honom. (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0