the best day ever - studenten 2010

Jag har tagit studenten. Jag har gått tre år på Katte. Jag har mitt liv framför mig. Hur ska man kunna förklara en så underbar dag? Med fotografering, champagne frukost, sista måltiden i matslen, aulan, åsas tal, utspringet, FLAKET, vänner, mottagning med bästa familjen och släkt och lite dans på smockfulla BJ, Isabell. Sen så var ju vädret perfect!
Bästa dagen, jag kan nog också säga att det har varit bästa veckan i mitt liv. Vecka 22 2010 i love u. 4 Juni 2010 i love u. Katte i love u. CE i love u.
Jag började gråta på flaket och grät vägen hem, det är jobbigt att lämna allt det fina man har haft. Mina fina vänner. Idag när jag hade ett ärende på stan blev jag ledsen igen, men nu ser jag framåt. Framtiden kommer också bli fin.
Finns så mycket bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0