eftersnack(?)

säsong 2 avsnitt 16 av 90210. all naomi relaterad drama tycker jag är tråkig, skönt att dixons mamma är borta nu (det var lite tråkigt), man vill ju eller jag vill att navid och adriana ska bli ihop igen, hon kommer typ bli som marissa i säsong två... sedan gillar jag faktiskt annie nu (vet att det är en del som inte gör det) och det ska bli spännande att se vad som händer med jasper och hon och liam...

jag tycker att 90210  växer och blir bättre och bättre, ingen top top notch serie kanske men inte som gossip girl i varje fall. enligt mig har gg verkligen sjunkit, synd... hoppas det blir roligare snart. gg är säkert tråkigare nu för att blair och chuck är ihop, men det var ju det man ville förut...
nu måste jag skynda mig till sången, cya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0