here comes the sun

Det blev Shutter Island igår, den var bra så se den.

 

Idag torsdag är jag som vanligt ledig. Vaknade vid halv tio (lyx), åt frukost, såg ett The Office avsnitt, gick ut med Doggie D, gjorde mig i ordning och sedan begav jag mig till stan. När jag vaknade var det molnigt men när jag skulle gå kom precis solen fram! På stan gick jag runt lite i butiker och kollade om sommarjobb och så köpte jag ett ljusrosa nagellack och gula knapp-örhängen. Nu är jag hemma.

 

Smakade förresten vitamin water - lemonad, den luktar medecin men smakar skapligt gott, inte någon stor sensation men kul att smaka något nytt. Kanske inte riktigt värd 25 spänn... I GG säsong 2 avsnitt 1 så är det ju en fest då alla har vita kläder, det var en fest för just vitamin water.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0