rome & coke

Så från igår då jag inte gjorde speciellt mycket till idag då jag lämnade hemmet åtta och kom hem halv åtta på kvällen. Lite skillnad… Denna dag såg ut så här då:

 

-        Kemilab

-        Uträkning av det vi gjorde på kemilaborationen, tog år och dagar.

-        Lunch

-        Håltimme

-        Drama, grupparbete. Min grupp spelar in en film, kul!

-        Mat på stan med Ylva. Café Årummet, vad gott det var!

-        Sånglektion, alltid lika kul.

-        Hem, på vägen hyrde jag film åt Martin.

 

 

Yey, en bild på Matilda från då vi spelade in drama filmen!

 

Nu är det skönt att sitta här, familjen är där nere men jag njuter av att vara själv på rummet med musik i hörlurarna. Det finns massa saker att se, så se ska jag göra nu.

 

Trött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0