Studentmössan...

... är här och den är jäkligt fin också! Grönt band (ser blått ut på nedersta bilden dock), grön glittrig sten, guldtexten ”Clase Española”, Katedralskolan broderat på baksidan, Upplands flagga i mössan och något vapen på huvudet (kommer ej ihåg om det är Upplands eller Sveriges…). Grön sten och grönt band står för att jag har gått natur och jag måste säga att jag är ruskigt stolt över mig själv för att ha klarat hela programmet (snart så), natur är jobbigt men det kommer kännas väldigt skönt att ha klarat det!

 

Studentklänningen har jag faktiskt redan köpt så nu är det bara vår och den 4 juni som fattas!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Va!, har du redan köpt klänningen :D?! Vad avis jag blir, den jag hittade var inte så spektakulär...

Puss

2010-03-02 @ 19:04:10
URL: http://trisquit.blogg.se/
Postat av: Mikaela

japp min är köpt :D

2010-03-02 @ 19:43:12
URL: http://missms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0