VÅREN ÄR HÄR!

På en löpsedel idag stod det med stora bokstäver ”VÅREN ÄR HÄR!”. När jag läste den snöade det för fullt och det blåste, så det verkade inte så lovande. Aja den kommer väl så småningom, i södra Sverige har man väl kunnat meddela att det faktiskt är vår (sju dagar med plus grader).

 

Inte är det vinter på den här bilden, härligt!

 

Någonting jag har gjort idag är att se på Superbad och ätit godis med Matilda. Superbad är typ alltid lika bra. Vi gick till stan sedan där jag köpte en väldigt prisvärd och fin halsduk. Efter jag hade haft min pianolektion cykla jag hem och gick ut med Domique i det här vädret. Nu ska jag se en film Valentine’s Day, inte bästa kvaliteten men det funkar. Det kommer nog att lukta lite ostigt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0