varje måndags tråktimme

Sitter i skolan och har en tråkig håltimme. Den började med lunch, fortsatte med promenad med Sofie och avslutas förmodligen med tråk framför datorn. Solen skiner i varje fall, vilket den inte alltid gör och jag har bara på mig ett par strumpbyxor. Ett par strumpbyxor = inte så kallt, men det är inte så varmt att man kan skippa dunjackan.

 

Jag har två lektioner kvar, engelska c och kemi, pepp. Börjar 13:20, men eftersom den här datorn visar fel tid (05:36) vet jag inte vad klockan är. Det finns ingen klocka i närheten heller. Jag har tre armbandsur, en vet jag inte var den är, en annan som bandet är sönder på (bara att fixa) och den tredje som lever sitt eget liv och ställer om sig själv (?). Mobilen ligger i skåpet. Men sen till lektionen ska jag inte vara.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0