15kr

Var på stan och gled runt med Matilda. Vi klagade en del på mensont och på hur mycket mat man kan få i sig under mensen. Till exempel så skrev jag vad jag gottade i mig i söndags och idag tänkte jag skulle bli bättre min inte blev denna dag det. Har ätit två glassar, fika, jordgubbar (bra ju) och en liten cheeseburgare från Max. Tjockar till mig rejält så här inför fina studenten och beach 10. Jag hur "fit" kommer man egentligen att vara beach 10? Själv är jag väl inte "megafit" men jag är nöjd med min kropp och skulle kunna gå på stranden vilken dag som helst, är bara lite blek men därför har vi ju den underbara sommaren. Jo, jag är egentligen megafit.

(Använde det engelska ordet "fit", för er som inte vet så betyder det typ het, attraktiv, spänstig. Används en hel del i till exempel The Inbetweeners <3, Angus Thongs and Perfect Snogging. Ett brittiskt ord helt enkelt.)
/Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0