4 dagar kvar till studenten

Imorse försov jag mig. Vaknade 09:33 och typ 09:45 var jag på cykel och redo att ta mig till skolan. På de få minuterna gick jag på toa, borstade tänderna, sminkade mig, klädde på mig och borstade håret. Känn på den.

Den här skoldagen var den sista med "riktiga" lektioner. Först spanska med Daniel, jordgubbar och betygsinfo. Fick MVG i spanska steg 7, yes! Sen blev det klassråd med planering för flaket och present till Åsa. Efter lunchen gick jag och Isabell och köpte present till Åsa, två bebisbodys. En "spansk" och en vit där vi typ ska skriva Clase Española. Gulligt. Sen tillbaka till skolan då jag köpte ett hett Katte-linne, har kanske det på kampen får se... Sist blev det mer fika i Vasaparken(?). Denna gång blev det Kemi-fika, fick veta mitt betyg i Kemi B och det blev VG. Är väldigt stolt över det!

/Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0